Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ

Общите условия уреждат взаимоотношенията между Продавачите и Потребителите (клиентите), които ползват електронния магазин lise.bg за покупка на стоки.

 С натискането на обект, картинка, линк (различен от този на Общите условия) или бутон, разположен на уеб сайта: lise.bg cе счита, че Вие приемате или сте съгласни с описаните по долу Общи условия.

Настоящите Общи условия са съобразени с изискванията на Закона за защита на потребителите (ЗЗП), както и с другите нормативни актове, действащи в Република България.

 

1. ДЕФИНИЦИИ

„ПРОДАВАЧ” - търговец, който продава свои стоки чрез електронния магазин lise.bg. Продавачът е лицето, с което Потребителят сключва договор за продажба от разстояние на конкретна стока (артикул) в електронния магазин.

„ПОТРЕБИТЕЛ” e дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите чрез електронния магазин стоки.

„ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” е Интернет сайта lise.bg, който служи като виртуална платформа за предлагане на стоки за продажба и за постигане на съгласие между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ за покупко-продажба на конкретна стока (артикул).

„ПОРЪЧКА” е направената от Потребител заявка за покупка на една или повече конкретна стока (артикул) чрез електронния магазин.

-          Поръчката може да бъде със статус „обработва се”, когато администратор на електронния магазин е в процес на приемане на заявката.

-          Поръчката е със статус „изпратена“, когато заявката бъде приета, обработена и потвърдена чрез имейл от Продавача, гласящ: "Вашата поръчка е изпратена!“.

-          Поръчката е със статус „отказана”, когато продукта не е в наличност или поради друга причина.

„ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА” е сключеният от разстояние чрез настоящия електронен магазин договор за покупко-продажба на стока между Продавач и Потребител.

„КУРИЕР” е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от Потребителя адрес и работи при изискванията на Закона за пощенските услуги.

„БРОШУРА / ИЗВЕСТИЕ” са електронни информационни съобщения, отнасящи се до продавани в електронния магазин стоки през определен период от време, които може да са поместени на Интернет страницата, а може и да се изпращат по електронната поща на Потребител.

2. УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН

Разглеждането на елктронния магазин lise.bg е напълно свободно и достъпно от всички точки на света.

За да се пазарува от електронния магазин lise.bg, е необходима регистрация с парола и електронна поща (e-mail) или име на получателя, имейл, телефон и адрес за доставка. Регистрирането е напълно безплатно и става като се попълни формата за регистрация. Регистрираният клиент има възможност да ползва от всички услуги на магазина.

Потребителят трябва да посочи e-mail и парола, лични данни и адреси за доставка.

В електронния магазин lise.bg всяка стока е с посочени цена, основни характеристики и допълнителна информация, целяща подпомагането на избора при покупката на продукта.

Всички посочени на сайта цени са в лева с включен ДДС.

На страницата в дясно стои бутон „Купи”. Натискането на този бутон записва избрания продукт във виртуална "Потребителска кошница".

Съдържанието на кошницата се запазва докато Потребителят реши да премине към покупка на стоките. Потребителят може да разглежда съдържанието на кошницата, да добавя нови продукти или да премахва тези, които не желае.

 

 3. ПОРЪЧКА НА СТОКИ

За да се направи поръчка до електронния магазин, Потребителят трябва да посочи:

-          Валиден адрес на своя електронна поща /e-mail/

-          Точно и коректно попълнен адрес за доставка на стоката и фактуриране

-          Точно и коректно попълнени данни за контакт – две имена, телефон за връзка.

Поръчката се активира, т.е. заявява се до електронния магазин, чрез натискане на бутона „Потвърди” като Потребителят получава потвърждение на поръчката на посочения от него e-mail адрес.

В потвърждението се посочва номера на поръчката, датата и часа, когато е направена поръчката. Това все още не задължава Продавача да изпрати стоката на адреса за получаване.

В случай, че поръчаната стока /конкретен модел/ не е в наличност, консултантът уведомява Потребителя. Ако Потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока /аналогичен модел/, поръчката може да бъде анулирана.

 

Поръчки в електронния магазин lise.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата както и на посочения телефон за връзка от 10:00 часа до 18:00 часа.

Работното време на консултантите на онлайн магазин lise.bg:

-          От 10:00 часа до 18:00 часа в делничните дни.

-          От 10:00 до 13:00 в съботните дни

-          Почивен ден - неделя.

Онлайн консултации относно продукти могат да бъдат извършвани по всяко време /включителнo и в почивни дни/.

Консултации по телефон могат да бъдат извършвани в рамките на установеното работното време на консултантите.

Всички поръчки, направени до 14:30 ч., се обработват и изпращат на същия ден.

Всички поръчки, направени след 14:30 ч., обикновено се обработват на следващия работен ден.

Поръчки, получени без коректни данни на купувача (Потребителя) или липсващи такива, се анулират поради невъзможност да бъдат изпълнени. Такива поръчки получават статус „Отказана”.

Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа.

Отказ може да се извърши по телефона или чрез електронно писмо (имейл) до посочения в сайта имейл:sales@lise.bg.

За да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави: двете си имена, с които е регистриран в сайта,  потребителското си име в сайта lise.bg, цената на поръчката, както и номера на направената поръчка.

 

 4. ОБРАТНА ВРЪЗКА

Всеки Потребител може да осъществи обратна връзка с lise.bg, за да поставя въпроси, да прави предложения и да получава информация. Освен по електронната поща на посочените имейли, връзка може да се осъществи на следните телефон : 0988971170

Lise.bg запазва правото да премахва нецензурирани или обидни коментари от страницата.

5. УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ

Вие имате право да върнете закупения от Вас продукт в рамките на 14 (четиринадесет) -дневен срок от датата на закупуването му при следните условия:

1.Продуктът не трябва да е преминавал някаква обработка, нарушаваща целостта му.

2.Продуктът трябва да бъде в оригиналния си вид, опаковка и качество.

3.Разходите по връщането на стоките са за сметка на КЛИЕНТА.

4. Възстановяването на сумата се извършва чрез наложен платеж, банков път или paypal, след като се уверим в целостта на върнатата стока.

5.При неспазване на посочените условия т.1 и т.2, Lise.bg си запазва правото да не приеме  обратно върнатата стока, като разходите са за сметка на КЛИЕНТА ,а сумата,за която е закупена стоката става невъзвръщаема.

6.При желание за връщане на стока, моля уведомете Ни предварително чрез съобщение, съдържащо номера на Вашата поръчка и причини за връщане на съответната стока.